sextonde december

Massor av mysig snö :) Dagen började med att jag halkade precis utanför ekonomen bland allt folk. Något pinsamt och skapligt ont, klantingt! Hade häps första lektionen, var bara 7 stycken där idag :s Vi redovisade iallafall och det var bra för oss som var där eftersom annars vet man inte när det kan bli och det räknas ju in i betyget, så :) Vi slutade den lektionen klockan 9 och sen började vi nästa lektion som var idrott kavrt i två.. Jag, Sissel, Emma och Virre passade på att åka in till stan en sväng. Åt på donken och shoppade lite, var mysigt :) Sen tog vi ett tåg tillabaka till skolan och hade idrott, good woork, vi var bara fyra där. Nu är jag hemma och är sådär superrastlös! Vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Hoppas mamma kommer hem snart så jag får lite sällskap :)

marcus <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAHHAHAHHAHHA ANDAS HHAHAHAHHAHAHHA. ÅHNEJ MISSADE JAG NÄR DU RAMLADE, HAHHAHAHAHHA. FÖRLÅT, MEN HAHHA. HOPPAS DU INTE SLOG DIG HJÄRTIS.

2009-12-16 @ 21:39:31
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0