fjortonde december

Min helg var bra, för kort, men bra! I lördags kom släkten på pappas sida och det var mycket trevligt :) Åt god mat och god tårna plus bowlade. Mysigt att träffa alla hur som, på julafton blir vi inte så jättemånga av den sidan av släkten samlade tyvärr, men så blir det väl tillslut.

På söndagen skjutsade pappa in mig och mikaela till marieberg. Vi var några ur klassen som skulle jobba där, hålla i en teckningstävling för barn. Flöt på utan större problem, var väl inga problem alls egentligen :) När vi var klara där åkte jag med s och e till kumla för att åka till maagggiis :) ♥ Tog det mest lungt, kollade på tv, åt got mat och satt och pratade med hans familj, trevligt! Gick och la oss rätt tidigt och kollade först på tv och sen på en film, fast jag måste ha somnat hihi. Det var iallafall mysigt! Marcus var ledig idag och jag började tidigt, men snäll som han är så gick han upp med mig ändå, fast sen fick jag skjuts av hans mamma till stationen så det var snällt (:

Skola idag har varit som vanligt. Hade dock kunnat haft sovmorgon, hade inte behövt komma på spanskan idag heller :s Jobbigt att inte få veta sådant.. Sen var det lucia i aulan, var väl helt okej. Hade sista historialektionen för den här terminen! Åh så skönt.

Nu, tillbaka till matteboken </3. Imorgon gör jag sista delen av matte nationella, vill inte! Fast sen är det klart :)

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0