elfte december

Jag gillar helger! Nu är det en vecka kvar till jullov, perfekt :) Har dock andra delen av matte nationella på tisdag vilket inte är kul men något som tyvärr måste göras.

I eftermiddags tog Mikaela och jag bussen till askersund för att kolla på Six wrong stories när dom spelade! Dom var superbra! Så det var roligt :) Dock så höll jag på att bli halft döv, så min kära pojkvän fick fixa fram öronproppar, höhöh! Ni kan ju kolla in HÄR så blir dom glada! :)

Förresten så fick jag ett kusinbarn på mallorca i början av december :) Grattis Emelie och Juan Miguel och välkommen till världen Emmy :) Och idag fyller Daniel år, grattis!



PUSSSS


Kommentarer
Postat av: mikaela

tack för idag, var kul! :)

söt bild pussyyyyyyyyyy! <3

2009-12-12 @ 00:50:22
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: marcus

gud vilket leende hjärtat ;)

tack för att ni kom :D

love you <3

2009-12-12 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0