tolfte april

Hallå där! Jag är trött efter helgens alla bravader och mätt är jag oxå efter allt godis. Påsklovet börjar lida mot sitt slut vilket inte är så kul, men men. Får tacka Ellen för nedräkningen till sommarlov på hennes blogg haha! I torsdags var det bowlling, fredags var jag barnvakt och Mikaela kom och höll mig sällskap :) Grymt kul hade vi somvanligt. På lördagen letade jag ägg i trädgården med syster och som tur var fick jag oxå av påskharen.. ;) haha. senare åkte vi till mormor och hela skäkten var där, superkul! Idag har jag mest suttit i solen och haft det skönt. På eftermiddagen/kvällen var jag på kalas hos N som jag är ledsagare åt, kul kul! :) Så även idag blev de tårta och sånt gott. ;d

Jag känner mig lite seg just nu, har ont överallt känns de som och jag är inte riktigt på topp. Mår inte dåligt som att jag är sjuk eller så utan mer, benen gör grymt ont och ryggen bara värker Benen orkar lixom inte hänga med. Aja, ska gå och lägga mig nu tror jag så jag blir utvilad och orkar med morgondagens roligheter med mammsen.


Kommentarer
Postat av: mikaela

efter påsklovet är det tillåtet att ha påskmage..

och du är bäst , lite kul vi hade som alltid dårå men iaf:D haha, men nu får du inte vara sjuk för nu laddar vi inför skolan! pepp.. eller något i den stilen :) nej nu är det väl svenskan som gäller för min del, vi hörs senare & ses imorn såklart :D

pussis!

2009-04-13 @ 18:02:47
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha javisst är det bra! :) nej nu passar fredag inte mig tyvärr, hade visst annat inplanerat. Men nästa vecka? :) Var jobbar du? :D

2009-04-14 @ 21:02:54
URL: http://ellandellan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha javisst är det bra! :) Nej nu passar fredag inte mig tyvärr, hade visst annat inplanerat. Men nästa vecka? vart jobbar du? :) kramkram

2009-04-14 @ 21:04:18
URL: http://ellandellan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har haft en toppenvecka :) och självklart får du låna boxarna. Hur har du själv haft det? <3

2009-04-15 @ 09:01:08
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0