tjugotredje april

Halloj! Blir inte uppdateringar så ofta nu, känner somsagt att jag inte direkt har något att skriva :) Veckan har gått ganska snabbt så det har varit skönt. Slutade tidigt i måndags, sent i tisdags och för min och Mikaelas del även tidigt i onsdags + "sent" idag, så skönt. Onsdags blev inte riktigt som tänk.. Sprang ihop med en tjej på idrotten, hon kände inget, jag blev svimfärdig. Puuh! Låg på gympasalsgolvet 20-30 min, fick strunta i resten av dagen och Mikaela fick hjälpa mig hem :o skitläskigt! TACK FÖR ALL HJÄLP MIKAELA, DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄST <3

Aja, hade redovisning av barndomen idag, skönt att bli av med det! Annars har ju veckan bestått av dans, som vanligt! Bäst! P U S S


haha, fasen vilken störd bild. Mikaela är iaf söt (: hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ställer alltid upp för att hjärtat mitt ska må så bra som möjligt!:) det vet du,<3.

ja skönt att ha det gjort nu :D , söt bild. hehe bara att jag ser ut som odjuret & du skönheten! P U S S S S S S Y <3333333333333333

2009-04-24 @ 12:57:24
Postat av: mikaaaaaaela

okej, FASEN det var ju jag (a) hihiih, fasen det blir så ibland:D<3

2009-04-24 @ 12:57:56
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: amanda forsberg

båda är lika söta ju! :D

2009-04-26 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0