tjugonde april

 Skola idag igen då, jobbigt att gå upp på morgonen men skitkul som vanligt sen :) Hade svenska där vi läste nån artikel eller nått, utveckling där vi gjorde klar (!!) vårat arbete om barndom, sen matte där vi jobbade bara och sist data. Gjorde inte så mycket och gick en stund tidigare oxå så vi hann med tidigt tåg hem, hade nämligen ingen enegelska så slutade runt 13 :) Skönt! Började med min spanska bokrecension direkt när jag kom hem, svårt! Har aldrig gjort en recension på spanska förut så det var inte det lättaste och dom som känner mig vet ju att jag vill att det ska vara perfekt innan jag lämnar in något haha :)

Mikaela kom  framåt kvällen och vi åkte och fikade och sånt :) Sen hem och hoppade studsmatta och hade oss! Var barnvakt en liten stund och sen roade jag mig med att sminka Mikaela. HAHAH, inte alls fint utan så fult jag kunde. Aja, hoppas de går bort ordentligt :D Imorn har jag sovmorgon men ska nog lägga mig nu iaf så lär jag ju inte vara trött imorn! P U S S

Blev rätt nöjd med bilden faktiskt (: hihih

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan inte vart ditt fulaste, tyckte jag så ut som en riktig modell! jo lite glitter i ansiktet skadar väl inte... hahaha A:D <333

2009-04-21 @ 15:36:19
Postat av: mikaela

uuupsi dfet var ju självklart från mig:D!

2009-04-21 @ 15:36:55
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack Nea, jag tar vara på varenda sekund :)<3!

2009-04-22 @ 20:36:14
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0