sjunde april

Nu är det äntligen påsklov! Skönt. Gick bara mellan 8.45 och 10.45 i fredags oxå :) På kvällen var jag hos Amanda och träffade brudarna från högstadiet. Umgicks jämt sjuan till nian, nu springer vi bara på varandra i skolan ibland, tråkigt. Kul att träffas alla nu iaf och vi har så kul jämt, har saknat er!

i lördags tog jag det mest lugnt och solade och så, var med mamma hos en kompis på kvällen. Söndag = jobb och dans! Igår var jag med Mikaela på mberg och shoppade :) Kom hem med lite presenter, ett par supersöta skor, en plånbok typ OCH en sööööööt liten 9tums dator! :D happy me! Kan visa bild senare :) Var ute med Mikaela på kvällen och tog en massa kort, lägger in några som ett kollage här nere, men sen kommer de komma i inlägg allteftersom då de är de ända bilderna jag har på datorn nu :)

Idag var det lika fint väder som igår, älskar det, man blir så glad! Tänk att lite sol kan göra så mkt.. Var ute och gick en lååång promenad med Emmelie som var hos Danne imorse :) Kul, hade himla mycket att prata om! Här hemma har jag hunnit med både det ena och det andra och det är så skönt med lov. Förra veckan orkade jag knappt ta mig ur sängen, så lovet var efterlängtad. Sen är ju påsklov bra med allt godis oxå :D hahah.

Mormor fyllde iår igår oxå, grattis, jag älskar dig. P U S S



Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: Tack : )

Dom kommer ifrån leshop.se

2009-04-07 @ 21:20:40
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: mikaelaa

så himla bra dagar med dig som alltid!

du är en favorit!

bästavääään! <3<3<3<3

2009-04-08 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0