artonde april

Har skrivit en massa inlägg men bara raderat och börjat om och sen raderat igen. Har inget jag känner att jag vill skriva. Konstigt för jag gör så himla mycket roligt varenada dag, jag gör så mcycket, jag har så mycket att berätta egentligen men när jag väl ska sätta mig och skriva så.. så försvinner det bara, eller vad man nu ska säga. Allt är så bra så de finns ju så mycket, jag har världens bästa familj och vänner, jag är frisk, jag mest skrattar i skolan tillsammans med mikaela och dagarna går som ett ögonblick, jag dansar hur mycket som helst och det är bland de bästa som finns och ja, när man slår ihop allt i vardagen så blir det så bra. Vet inte vart jag vill komma med det här, bara skriva? Vet inte ens vad jag menar, eller jo.

Bloggtorka kallas det oxå. P U S S

Kommentarer
Postat av: mikaela

dagarna med dig, är för härliga men ibland känns det som om tiden går så fort att man inte ens hinner blinka. en du vet alla minuter med dig är värdefulla för att dom är så himla bra! bästa<3

2009-04-19 @ 15:45:45
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0