andra april

Igår var det första april och började morgonen med att bli lurad av våran lärare. Vi gick in och satte oss i klassrummet och hon berättade att treorna skulle ha vårat klassrum och skriva nationella i så vi fick var i ett grupprum. Okej tänkte vi och klämde in oss i ett litet grupprum, hon bara ni får sätta er på golvet och så. Hahah, så dumma som vi var så satte vi oss på golvet eftersom de bara fanns 4 stolar. Sen frågade hon om vi visste vilket datum de var och sen; "april, april". HAHAH. Sämst.

Hade spanskaprov som gick bra och sen åkte jag hem ett tag och pluggade matte. På kvällen tog jag tåget till dansen och tränade med Tobbe :) Gick braaaa, han hade dock lite ont i armen han brutit nåra gånger. Hem, kollade grey's sen la jag mig ahah. :)



Imorse hade vi sovmorgon, skulle ta 8.15 bussen men 6.15 får jag sms av Mikaela som udnrar om jag försovit mig eller om jag är vaken eller ngt sånt. Blir helt förvirrad och tror jag tagit fel dag på sovmorgon så smsar tillbaka och skriver att jag är vaken och så. Funderade fram och tillbaka hur länge som helst och kom iaf fram till att vi visst hade sovmorgon så smsade henne igen och undrade varför hon var vaken och om jag var helt ute och cyklade när jag trodde att vi skulle få sova längre :o haha, men då hade hennes mamma precis frågat henne samma sak så jag gick och la mig och sov en stund till hahah :D

Började med matte och hade matteprov, gick riktigt bra faktikst :) Mat och det var påskbord med påskmust och glass :D Sen var vi på lunchkonsert, inte alls lika bra som förra gången :o Sist hade vi utveckling. Mikaela, jag och Anton har börjat med ett nytt grupparbete, barndomen och det går brraaaa :)

Hade utvecklingssamtal idag, och även Mikaela så vi stannade kvar efter skolan och var och fikade och spelade lite kort och så. Köpte årets första kulglass och jag fick ännu mer sommarlängtan (: Utvsamtalet gick jättebra, happy och nöjd :) Åkte direkt därifrån till latinträning och det gick också bara bra, dansade mest chacha och samba. Missade dock rumban i början. Nu sitter jag och laddar in bilderna från sälen, mkt fina bilder :) Får se om jag orkar lägga in nu eller om jag gör de en annan dag, beror på om jag orkar. :) Pusssss

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha luraaaaade:D!

mysig&onyttig dag måste jag säga(a)haha.

sommarlängtan,grrrr! pusspuss ses på "muren" imorn (a<3

2009-04-02 @ 23:06:43
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja, de är jätte fina ;) funderar också på bikinin :) jag saknar dig med vi får ses snart :) kram

2009-04-04 @ 21:49:48
URL: http://ellandellan.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja, supermys :) jag saknar dig med!

2009-04-05 @ 12:46:20
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: oh det är lite svårt att säga hur leopardbikinin är i storleken... jag har ganska små tuttar (a) haha! och 34a var för stort för mig på tuttarna..

men 34 i underdelen satt helt okej, :) eller hur man ska säga, haha :D men jag tycker den är vanlig i storleken. det är bara jag som har svårt att hitta till mina små boobs ;D

2009-04-06 @ 11:15:53
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0