Veckan!

Oj, jag har visst inte skrivit sen i måndags! Såg det nu. Men vetni vad? Jag har kanppt varit hemma i veckan känns det som! I måndags vet ni ju vad jag gjorde, men här kommer resten av veckan:

Tisdag: Först skolan som vanligt :) Det var kul. Klassen är bra! Vi har jätteroligt! :) Många är dock sjuka, tråkigt. Krya på er! Efter skolan åkte jag och Emelie till örebro och shoppade! Väldigt väldigt roligt :) Har alltid kul med dig Emelie! Direkt när vi kom dit gick vi och åt på la baguette, mums! Satt där och pratade en stund (läs: länge) och sen gick vi och kollade lite i affärerna :) Emelie köpte mascara, och jag present til Ellen :) Mer än så blev det tyvärr inte. Hittade inget speciellt. Gick och fikade på java och det var gott det med :D Sen delade vi på en mc flurry med :$ hahah. Sen hem till Emelie vid sju eller nått och på väg hem från stationen till henne tog vi massa bilder :) hihi, kul! Var hemma hos Emelie ett tag och sen skjutsade hennes mamma in mig till dansen, tack! Träffade Linnea, Na-na och Linda och dansade show, grymt kul äre!! :) Kom hem vid 22.10 och då blev det dusch, sen tack och godnatt. Haha.

Onsdag: Skulle egentligen ha slutat 15.20 men vi fick sluta lite över 14 nån gång så vi han med det tidiga tåget hem :) Skönt, åkte med tre bussen oxå så kom hem rätt tidigt. :) Åt när jag kom hem, sen åkte jag till dansen :) Bugg idag ((: kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul :D Skulle inte träna förens 18.30 men Tobbe skulle träna annat 17.30 så jag åkte med in iaf. Emelie kom med tåget så jag gick och mötte henne, sen satt vi och väntade en stund till träningen skulle börja :) Dansen gick jättebra :)) Skönt. Jag är så himla pepp! :D SM snart med ((: Kom hem vid åtta och var hur trött som helst. Duschade, och kollade idol och lite allt möjligt, sen sängen. :)

Torsdag: Fick sluta tidigare idag med. Skolan var som vanligt. Fick veta vart vi ska praktisera i tre veckort från och med måndag oxå! Hamnade på saltängen på 5årsgruppen! Himlans skojj! Blev en bra plats! :D Annars hände väl inget speciellt tror jag (: Skulle ha slutat 14.15 men fick sluta 13.30. :) Skönt! Bara det att jag skule vänta på Emelie som slutade 15.20. haha, men Joel skulle oxå vänta så vi hade kul :) Gick till ica och köpte godis, sen satt vi i ekonomen och mumsade det och sånt :) Emelie fick sluta lite tidigare så när hon slutat gick vi till stationen och åkte tåg till örebro :) På stationen mötte vi Martin! :) Myyys. Vi var hungriga så Emelie och jag tvingade med dom till la baguette (a) mums. Fick ett och annat skrattanfall men hey, jag kan faktiskt inte rå för det :D Men det var kul, dom andra skrattade ju med. Mest åt att jag skrattade, men iaf (: Sen satt vi där och pratade jättelänge och hade det jättebra och roligt :) Sen när vi suttit där länge ick vi ut en stund, och gjorde ingeting alls. Sen delade Emelie och jag på en mc flurry igen ;o haha. Eller vi tog med den till stationen för vi sklle vänta på tåget. Tåget skulle gå 18.33, men först blev de försenatnåra minuter, sen nåra till, sen nåra till och, ja ni förstår vart jag vill komma. Tåget kom väl iaf runt 19.30. Först gick Emelie av, sen min Martin och sist Joel och jag :) Joels pappa skulle komma och hämta oss, eller jag skulle ju hoppa av hos mig men iaf. Satt och väntade på stationen hemma ett tag :) Kom hem vid halv nio kanske? Tittade lite på idol och sånt, sen la jag mig och sooov :)

Idag, Fredag: Hade lite sovmorgon idga (och fick sluta väääldigt mkt tidigare)  :) Började 8.45, men tåget gick 8.09 så var tvungen att gå upp 6.30, men det blv iaf att sova ett timme längre :) Mikaela var ledig idag :( Och Sara var sjuk :( Började med idrott och vi var 6 st som skulle vara med! haha. 3 st var förkylda och satt och kollade på, resten var hemma och sjuka :o eller Mickis var ju ledig då men. Spelade badminton tsm med ngn 2:a haha. fast det slutade med att vi BF:are körde själva, vi var ju somsagt bara 6 stycken. Sen duscha och allt sånt och sen hade vi data. Madde började må jättedåligt så hon fick åka hem :( Datan var lika oitressant den här gången. Jag vet inte ens om vi fick lära oss nånting? Jo det var väl att skriva i word? För tredje gången! Jag tror vi kan de nu, efter som vi verkligen "iiiinte" kunde de förut. hha sämst. Efter datan hade vi bild. Men det behövde vi inte ha :D Vet inte vrf, men vi slapp den (y) Sen var det lunch, pizza. och sen slapp vi ha kultur med :D Skönt. Så man kan ju säg att vi slutade elva. Skönt! Hem och slappa i soffan och kolla film :) Nu gör jag inget alls. Kände att jag ville skriva av mig lite, om allt som hänt och så :)) Jag skriver me ikväll!

(Bilder från dessa dagar kommer nog i kväll eller så)

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0