Söndag.

Då är det söndag igen då. Söndagar är alltid så jobbiga. Jag vet inte varför, kanske för att att man vet att det är måndag imorn, då skolan och allt jobbigt börjar. Söndagar är oxå väldigt sega känns det som. Känns som att tiden bara kryper fram till det att jag dansar 17.15! Men det kan vara rätt skönt med en såndär slappardag med :))


Igår kom Martin till mig vid ett ungefär :) Kollade på någon gammal Wallander film, steget efter, har sett den förut men ja tycker att det är bra! :) Haha, jag hade sett den förut så jag visste ju när saker och ting skulle hända, Martin hade inte sett den, men ändå var det jag som belv rädd varenda gång. Haha. Sen kom det nåra hit så vi fikade lite (: Efter det gick vi ner och kollade klart på filmen. Vid halv sex gick jag, Martin, mamma, Daniel, Märtha och Joel ner till bowlingen för att bowla och äta. Det gick precis som vanligt, HAHA! Mer behöver jag väl inte säga? Jag förstår inte.. Klotet gåt helt rakt nästan ända fram tills det bara är några dm kvar till käglorna, då, vänder klotet till vänster! Precis framför käglorna. Hela tiden. Hahaha. Sen åt vi och sen hem och kolla lite tv och sånt :)) Mysigt. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0