Söndag

En mycket händelserik söndag måste jag säga. Mer om det straxt. Jag vet inte om jag sagt det, men igår så dansade jag och Tobbe på Världens barn galan i hallsberg och det gick mycket bra :) Bilder kommer imorn! Eller senare om jag orkar. Men annars imorn! Då kan jag berätta mer om helgen oxå, för denna helg har jag hunnit med massor.

På förmiddagen idag har jag mest pluggat matte, för imorn har vi matteprov.. usch! Vid tre gick mamma, jag och Märtha ner till fotbollen och kollade när min bror spelade match. Dom vann :) Jag var inte kvar hela tiden utan gick vid 4 för att åka och dansa. Bugg idag! :) Gick jättebra, trots att stackars Tobbe stukat tummen eller något sånt :/. Men det gick bra ändå, fick köra turer med höger hand (y) Mixingen kunde vi inte vara med på, men vi ska ändå inte tävla i de på lördag så det gjorde ju inget :) Visstja, det är ju buggtävling, sm, på lördag! :) Sen har jag tittat på Ensam mamma söker, ätit och kollat igenom matten lite granna nu ikväll. :)

Nu är praktiken slut för den här perioden, så nu är det skola hela veckorna som vanligt. Imorrn eller sen kommer bilder :) Förresten så ska jag förhoppningsvis köpa ny kamera i veckan! Wiee, jag har blivit helt galen i att ta kort! De är så kul :)

pusspåer

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

TACK! :D

2008-09-29 @ 09:41:24
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0