Snicksnack

Jag har inte gjort mycket alls sen senast jag skrev :) Bara kollat lite på tv och varit hos farmor och farfar ett tag (: Skulle kolla på outsiders förut med det var alldeles för äckligt att kolla klart på. Eller alltså, det var en som skule sätta massa krokar  skinnet på ryggen och sen hissas upp i luften och uschh jag tål inte sånt! Blev typ helt spyfärdig, så jag kollade inte klart på det ;s äckligt. Vet inte riktig vad jag kollade på zappade bara runt lite =) Nu har jag nyss pratat med Emelie, härligt! Det är bland det bästa som finns, att vara och att prata med henne :)

Och på tal om det så ska jag vara med henne imorn :D Vi ska in och shoppa efter skolan :) Ska även träffa Martin en liten stund! :)) Sen ska Emelie och jag hem till henne och sen blir det dans :))

Får se om jag ens uppdaterar något imorn. :) Det kanske blir ett inlägg hos Emelie annars får jag se, beror på hur trött jag är och när jag kommer hem. Finns det ens någon som bryr sig om när jag ska uppdatera och inte? Möjligtvis mamma? Eftersom jag är hos pappa nu så tycker väl hon att det är roligt att veta vad jag gör, så hon kanske bryr sig. ahah :))

Puss och godnatt. Jag ska nog straxt sova (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är alltid roligt att läsa vad du skriver!!

2008-09-02 @ 19:51:46
URL: http://linneapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0