sjundesemptembertvåtusenåtta

Godmorgon, fast jag gick iochförsig upp vid 10, men ändå :) Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning och lite så, ska snart äta och sen åker jag till Martin! :) <3 Lalalaa, mysigt.

Sen direkt till dansen därifrån och då blire massa kul bugg :) Och antagligen discoswing och mixing som gick kanon förra gången (: haha, får se om vi dansar någon mer swing, de va lite svårt, men de går nog bra :D

Aja, vi hörs ikväll. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, men jag ska försöka hinna uppdatera, ska väl inte göra något speciellt ikväll vad jag vet :)

Haha, justja, måste iaf cykla iväg till Mikaela och lämna tillbaka handledar häftet jag var tvungen att låna av henne. Fick ett sånt häfte i skolan som vi ska ge till våra handledre nu när vi är ute och praktiserar. Självklart så glömde jag mitt i skolan! Åh, smart. Var super noga med att få med mig alla andra grejer som jag behöver under praktiken, men ändå glömmer jag de allra viktigaste.. Ska kopiera Mikaelas nu iaf. Typiskt mig.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0