rubrik

Nu har jag sovit en stund (y) Nästan iaf, kollade gammla repris på top model och jag ville inte missa haha, så jag halsov bara lite (y).

De var bara bra på praktiken idag med :) Hände inget direkt speciellt, var som vanligt typ. Eller ja, de hände ju massor men antagligen inget som intresserar er :) Kom hem vid 3 ungefär och då loggade jag in på msn och pratade lite med Mikaela, sen kollade jag ppå tv :) Nu har jag sådär extremt mega tråkigt! Kanske en springtur skulle sitta bra? Men det är bara det där att ta sig ut. När jag väl springer äre inget jobbigt alls, men det är just det att komma iväg. Fast nu ska jag göra en kickserie som vi brukar göra på dansen, för de känns som att mina fötter inte hänger med. Haha, nej med det var för att jag var trött igår. :)

pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0