Onsdag dårå :)

Hejhopp! Blev ett lite halv stressigt skrivet inlägg igår. Dom jag skulle åka med till dansen kom när jag höll på att skriva sista meningarna så jag fick skynda mig att posta inlägget!

Iallafall, dansen gick jättebra! Var showdans igår :) Kulkul! Haha, gjorde ett jätteroligt steg igår med, slutade med att några föll pladask på marken och andra bara stod och skrattade. =) Linnea och jag klarade det faktiskt, och tillslut gick det för alla :) Kom hem vid 10, eller lite efter det, duschade sen la jag mig faktiskt :)

Idag var jag på 5årsgruppen igen. Kom lagom till frukost och idag var det nästan lite julstämmning på det hela, mysigt. Mörkt i rummet, släklta lampor och nerdragna persienner och sen tända ljus :) Hade idrott idag och det är alltid kul att se dom springa runt där och ha sig :) Slutade vid kvart över 2 ungefär :) När jag kom hem kokade jag makaroner och stekte en hamburgare och nu ska jag snart iväg och dansa igen :)) Ska bugga halv 7 men Tobbe och jag måste åka in till halv 5 så vi får se om vi kan låna lilla salen och träna lite innan med :)

Nu ska jag gå och byta om :) Skriver mer när jag kommer hem :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0