My day

Idag var det en bra dag :) Det är det för det mesta, nästan jämt om jag ska va ärlig, och det är ju bra :) Inte sant?

Idag åkte jag iaf till Mikaela på eftermiddagen :) Vi hade mkt kul, som vanligt :) Pratade massor, satt lite vid datorn, åkte ner till bk, tog kort och var allmänt knasiga :)) Haha. Åkte hem vid åtta ungefär då pappa och Joel kom hem från fotboll. Åt lite och sen kollade jag på Eurovision dance contest :) De va bra, sverige far faktiskt bra, tycker jag. :) Danmark dansade lyrisk jazz och det är verkligen jättefint att titta på, men det hörde ju inte alls till den här tvälingen, för man var tvungen att ha med någon av 10 danserna vad jag fattad de som, och de hade inte dom..
Vid 10 eller något ringde jag Emelie och vi pratade om allt och inget (som vanligt) i kanske 2h. :) Bäst. Förstår inte. Vi har varit tre dagar den här veckan, vi har pratat i telefon nästan verje dag och ändå har vi lika mycket att prata om varje gång? De är sjukt egentligen. Men så himla bra :)) <3

Nu sitter jag här med en iskall coola och nymålade naglar :) Ska väl sova om en stund, men jag ska vara lite social mot min mupp (mikaela) på msn först ((: <3

Imorn blir det först Martin och sen dans :)) <3 Får se om jag hinner uppdatera innan jag åker till honom, men annar gör jag det när jag kommer hem från dansen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0