Miss you!

Jag berättade om en lite pinsam sak som jag gjorde la baguette med Emelie, Martin och Joel för Ronja. Det handlade om att jag inte kunde hålla mig för skratt och fick ett sånt där otroligt långt skrattanfall. Och då fick jag det här som svar:



"hahahha, faan nea jag inser nu ännu mer hur mkt jag saknar dig! för det är verkligen du det där, lite typiskt dig liksom (A) (L)  vi måste hitta på nått snart<3"


Det är sånt där man blir lite extra glad av att höra.
Och du Ronja... Jag saknar dig precis lika mycket ska du veta! <3


Kommentarer
Postat av: ronja (:

Naaw vad söt du är Nea, saknar dig massor! Älskar dig vännen<3

2008-09-18 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0