Mikaela idag!

Tillbaka på praktiken idag då :) Kul att träffa alla barnen och personalen igen, alla är så snälla :) Hände väl inget direkt speciellt idag, men det var kul :) Slutade vid halv tre och tog sällskap med Sara en bit hem, efetersom hon praktiserar på samma ställe fast på en annan avdelning :) Sen gick jag hem och kollade lite på tv. Vid fyra ungefär kom Mikaela! :) Trevligt värre. Gick först och fikade på hennes mammas jobb, mums :) Och ´sen gick vi en sväng och skrattade åt allt och inget (som vanligt). Sen var vi ännu tjockare och åt på bk med ;o haha. Satt där i typ 1½h och bara pratade och skrattade massa :) Sen gå lite :) Alltid lika kul med dig Mikaela! :) <3

Nu ska jag iväg och dansa! Show idag :) Kulkul.

Hörs imorn, för ja kommer hem ganska sent ikv, så jag orkar nog inte skriva :)

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

Vad tråkigt! Vi har precis fått hem vår vanliga dator och jag har så mycket kli i fingrarna att jag tänkt göra en design att lotta ut i bloggen inom kort:] så om du fortfarande letar något nytt får du hålla utkik!

2008-09-17 @ 10:57:35
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0