Hi!

Idag var det praktik igen :) Kul! Nacken och ryggen blev liiite bättre igår efter massagen, men det gör fortfarande ont och jag har gått som en stel pinne. Men nu är det riktigt bra faktiskt :)) De är skönt. Imorn är det sista dagen på praktiken. Jag fattar inte att det redan gått 3 veckor! Känns som de kanske gått en vecka. Kommer faktiskt att sakna alla barnen och personalen nu, men jag kommer tillbaka i vår igen :) Fast det ska bli kul att komma tillbaka till klassen och så igen med. :)

Ska snart iväg och (försöka) dansa med :) Show idag. Får se hur jag klarar det, kanske blir så att jag får kolla. Men hoppas att jag kan vara med. :) Som de känns nu så klarar jag det :)

Förresten så har jag nog en ny design på gång! :) En jättesnäll tjej som antagligen fixar!

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0