en måndag med BF1

Idag var jag inne i skolan. Eller ja, hela klassen var ju det :) Kul att träffa alla igen, har saknat er!

Började första lektionen med kultur och då planerade vi inför info.kvällen för niorna då vi ska sälja fika. Blev en hel del att fixa, men det blir nog bra :)) Sen hade vi svenska då våran svensklärare läste en novell, sen disskuterade vi den. Då sov väl typ hela klassen, men. Efter svenskan var det matte och då repeterade vi typ bara, och tack och lov så behöver vi inte ha matteprov på månag, utan de flyttas fram :) Sen var det lunch och sen skolfoto. Haha säger jag bara. Jobbig fotograf, han fick en bara att asgarva hela tiden. Och jag som skrattar så åt allt. På gruppfotot ordnade han värsta, på översta raden var det varannan med blond och brunett och på nedersta raden var det en brunett på varje sida och sen alla blonda i mitten. Sen fick han oss att skratta. Ingen kunde hålla sig, eller jo, Sissel. (: Sen på enskilda kortet satt jag och skrattade med, för då sa han ännu roligare saker. Aja, hoppas inte de blir alldeles för fult bara. Sen skulle vi haft data men den slapp vi (y) Sist hade vi kultur igen. Har ändrat schemat så vi har ett kulturpass sista lektionen på måndagar med, så vi går till 15.20 ist för 13.40 :/ men ist går vi bara 8.45 - 12.00 på fredagar :D ist för till 14.20 :) På kulturen skrev vi om våra verksamheter som vi ska forska om. Skriver om Rädda barnen och idag hittade jag faktiskt massa info, till skllnad från förra gången. Ha ha ha..... Sen tåg hem, sen sitta och vänta på bussen på stationen med Linnea och Mikaela i typ 20 min, sen hem och sen tv och sånt.

Imorn blir det praktik igen :) kul! Ringde förut för att kolla när jag skulle komma, eftersom jag måste passa buss och då fick jag höra att barnen hade saknat mig och velat att jag skulle komma ;) men det är ju kul (y)

Hörs kanske sen. pusssva

Kommentarer
Postat av: ellen

Ja, ´vi kan ju ringa imorgon, ska dansa på kvällen men vi kan ju höras på dan, kram kram

2008-09-15 @ 20:48:43
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0