Dålig uppdatering, javet!

Jag har inte direkt haft tid att skriva..

I måndags började jag iaf min APU på en förskola här där jag bor :)) Hela klassen är ute nu i tre veckor. Det är jättekul! :) Trivs jättebra med alla barnen och personalen så de är ju bra :) Söta barn äre med. Inga sånadär jobbiga som stackars Mikaela hade. HAHA. Nä, men de är väl tur :)

I måndags vet jag inte vad jag gjorde, skrev inte då men ah. I tisdags vare kalas för mig (: I går skjutsade daniel in mig, tobbe, david och linda till dansen. Fats jag skulle inte dansa direkt så jag, daniel och märtha åkte vidare in till örebro och jag köpte mig en jätteeeesöt väska på gina. Sen åt vi pizza och sen tillbaka till dansen för att träna :) Blev att träna bugg i nästan 1½ timmar och det var skönt :) Superkul med och bra gick de (: Fick mycket plats med för det var bara jag-tobbe, david-linda och jonathan-elin där :) Sen hem och fixa lite och sen sova :)

Förresten, jag berättar mer om min födelsedag i tisdags typ imorn eller på lördag :) Har inte tid nu...

Nu ska jag hjälpa mamma lite, för imorn kommer släkt och firar mig :))
Pusshej. Förresten så saknar jag BF1


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Ja, fast jag saknar att dansa på Lenas, jag har ju dansat där sedan jag var fem och man kände och visste vilka de flesta var!



Och grattis i efterskott också! Kram

2008-09-12 @ 19:09:07
URL: http://linneapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0