Veckan som gått..

Här är vad jag gjort i veckan, ni kanske kommer förstå att jag inte haft tid att uppdatera!

söndag: jag sooov länge, var fortfarande trött efter tjejkvällen! på eftermiddagen åkte jag till mamma och sen blev det dansen!

måndag: skola. Mikaela var sjuk vilket var tråååkigt. Sen hem och fort äta och sen åka till dansen! hade privat lektion med jonathan. gick bra! sen hem och fixa.

tisdag: skolan först, Mikaela var frisk! sen hem, Martin kom och sen och dansa! kom hem efter 22 och då fixade jag massa sen somnade jag.

onsdag: skolan, sen fort hem och äta, sen till dansen! lånade salen med jonathan sen skynda hem och träna i egen sal med tobbe :) gick bra båda gångerna! sen kollade jag grey´s direkt när jag kom hem, sen somnade jag (a) det belv alltså dubbel dansträning! :D

torsdag: åkte hem till farmor&farfar direkt efter skolan och farmot hjälpte mig med att sy en greasekjol. till dansen alltså (: belv superbra! kom hem ganska sent, kollade på tv och så :)

fredag: ni har ju fått lite uppdatering ifrån fredags redan (: håret blev kanon, la ju in bild förut :) på kvällen kom lite kompisar hit och det var kul :)

lördag: åh vilken dag! helt underbart kul! dansade på marieberg mellan 13-15 :D bugg & mixing med tobbe! vi gick runt och dansade utanför olika affärer, det var superkul och gick jättebra! bilder kommer när jag har tid (: på kvällen firade vi märthis farmor. :)

söndag/idag: än sålänge har det inte hänt så mycket. syster kom in tidigt imorse och ville kolla på tv hos mig, mys :) sen frukost och packa iordning lite. nu tittar jag på idolrepris med syster och bror :) sen iväg och dansa och efter dansen ska jag kanske till Mikaela! :)

tänke ni på en sak? ni kanske förstår att jag inte hunnit skriva så mycket, tänkte ni på hur mycket jag har dansat i veckan?
så himla kul! jag älskar det!!



Kommentarer
Postat av: mikaela

haha dansdansdans :)

kom sen :) ? <3

2008-10-26 @ 13:08:04
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0