skola på en lördag!

Skrv senst i tisdags ser jag, trodde inte det var så öänge sen!

onsdag: skolan först (: bra vad jag kommer ihåg! Efter skolan, eller mellan 17-20 var jag på sånhär körkortskurs. Jättetråkigt, uschhh.. haha. Hemma fixade jag klart uppsatserna och sen blv det sova (:

torsdag: skolan var bra då med ((: Vid halv 7 ungefär hämtade L och A mig så åkte vi till K, där väntade även A och vi åt mackor och drack te, pratade massa och körde charader (: Mycket roligt!

fredag: sovmorgon! Skulle inte åka med tåget förens 9.35. Skulle till stadsparken i örebro och leka lekar med klassen ;) Anton, jag och Mikaela tog tåget 9.35, sen skulle vi byta i hallsberg kl 10.00, synd för oss att tåget var inställt bara! Sen gick de inga tåg på ett tag. Perfekt. Skulle ju möta resten av klassen 10.30, och det var ungefär då ett tåg skulle gå. Ringde iaf till våra lärare och dom skulle precis åka från hallsberg så vi fick åka med dom! Hade ju tur! När vi kom fram åt vi baguetter som vi hade med sen lekte vi massa lekar, var faktiskt väldigt kul :D När vi varit där en stund åt vi på donkan. Sen hem. Hängde med Mikaela hem direkt och vi fixade lite (: Vid halv sex åkte vi ner til sationen där vi mötte Sissel, Virre, Anna, Michaela, Emma och Sandra! Gick till grindis och åt. Sen hem till Mikaela :) Pratade maaasssor när vi kom hem, väldigt länge :D vid 00.30 eller nått började vi kolla på någon läskig film! Efter filmen satt vi och pratade hur lnge som helst. Vi skulle upp 6 på lördagen med för vi hade öppet hus (a) Men vi somnade väk runt 05.00 eller nått. haha :D Hade iaf jättekul :D Verkligen! :) Måste göras om!

lördag, idag: vaknade 6, hade då sovit cirkus en timme. Var faktiskt inte så jäkla trött :D Men men, vi hade skitkul och får skylla oss själva, men de va ingen fara (: Gick upp och gjorde oss iordning och halv åtta gick vi till tåget. Öpppet hus var verkligen tråkigt. Vi gjorde inget. Vi satt i cafeterian hela tiden! Gick runt och kollade lite, sen satt vi där, men vi var ju tvugna att vara där annars skulle vi få ogiltig frånvaro. När vi slutade hätade pappa mig och Mikaela så åkte vi till m-berg :) Hittade inget speciellt men det var kul att bara vara där. Mikaela nådde ju höjden av otur iaf! Sen hem och ta det lugnt :) Nu har jag städat rummet lite och straxt blir det mat.

pussssssssss





Kommentarer
Postat av: mikaela

underbar vecka med dig :D

+ att igår var det ett stort + !

och idag ett stort - !

kan man ha mer otur/klantighet än jag :o ?

<33333333

2008-10-18 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0