bra början på lovet!!

Igår på dagen kollade jag och mamma filmen Mamma Mia! grymt bra var den, himlans härlig (: Vid kvart i fem skjutsade mamma mig, Tobbe och Matilda till dansen, bugg idag, mycket swing eftersom det är det vi ska dansa på avslutningen! Vi fick även dansa mixingbörjan själva inför alla, men det gick bra :) Det var ju inte bara tobbe och jag som fick det, utan alla.

Efter dansen åkte jag hem till bästa Mikaela! Det blev mycket skratt och dåliga skämt! Kollade även på film, satt vid datorn och pratade om en massa saker! Somnade ganska sent och när jag vaknade hade jag sängkompis, Mikaelas hund Mozart, haha! Gick iallafall upp vid 10 eller nått, åt frukost sen pratade vi massor och kollade klart på filmen som vi inte orkade kolla klart på igår, vad gjorde vi mer? satt vid datorn, pratade, skrattade och massa mer! Alltid kul med dig Mikaela, bäst!!!! Gick i pyjamas till 16.30, Mikaela har nog frtfarande sin på sig, eller har du inte det? ;) Men vadå, är det lov så är det! Jag var dock tvungen att byta om eftersom pappa skulle hämta mig vid halv sex och vi skulle till ica..

Nu är jag iaf hemma och sitter här och har de bra :) ska snart äta pizza! hörs sen, de kommer mer bilder fårn dansen på marieberg.

puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha nej för mamma och jag gick ut & gick så jag var tvungen att byta om då :( (a) hahah ;D

sängkompisar är aldrig fel, bara dom inte drömmer eller vad säger du :D , haha , alltid kul med dig!

älskar dig ! <3

2008-10-27 @ 19:47:11
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0