update.

Joel och Emil tykte att jag skrev för lite om dom i inlägget nedan, så dom tjatar på mog att jag ska skriva mer. Dom var ju inte här jättelänge eftersom dom skulle hem och sen iväg och träna, men iaf, vi hann leka lite i lekparken, gå runt och frysa lite, läsa gamla sms, prata lite, och ja, en hel del (:

Och ja, dom är sååååå snälla och omtänksamma, och man kan prata med dom om precis allt! Wiee. Dom är absolut nåra av mina bästa vänner och jag tycker om dom så.

Nöjda? ;D


update: dom var tydligen inte nöjda. Dom hade visst förväntat sig en hel uppsats om hur bra dom är. Dom tjatade absoluuut inte om de här, utan det är bara precis vad jag tycker. ((: Hah, nej men jag tycker faktiskt så! (: Och Joel tycker att bara han är en bästa vän. Bättre så? (:

update 2: Emil är absolut en bästa vän han med. :) så? haah (:

Kommentarer
Postat av: mikaela

vadå inte vara nöjda haha(a)

jag är inte nöjd tycker jag kan få vara med:D

hahahhahaa(a)nejdå! =)

loveu<3

2008-10-31 @ 11:55:34
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0