Torsdag med en himlans massa blandade känslor..

Nu ska jag sova och glömma alla jobbiga dumma tankar som ploppat upp i min hjärna nu ikväll. Det är bara dumt och jag orkar inte riktigt. Men det löser sig, det gör det ju alltid. Eller hur? På ett eller annat sätt så ordnar sig allt. Allt kanske inte blir bra direkt, men tillslut så blir allt bra. På nått vänster ordnar sig allt, jämt. Nu ska jag iallafall bädda ner mig under mitt gosiga täcke, sen ska jag ställa klockan och vakna pigg och glad för att sedan klippa mig! Imorgon ska bli en bra dag och jag ska inte låta mig själv hålla på som jag gjort nu. Jag vet ju att det bara är något jag känner just nu, allt ordnar sig. Stor tack till alla underbara vänner mm. som alltid finns där för mig. Ibland, så tror jag inte att jag vet hur bra jag har det. Jag tar vara på all tid. Tack till er, jag älskar er!!!!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

finns alltid här<3!

& här snöar det & är typ 3 cm -.- :o haha (a)'<3

2008-10-31 @ 11:57:00
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0