torsdag, fredag & lördag

sådär, nu ska bloggen börja uppdateras mer igen :) skrev senast i onsdags, så här kommer resten av dagarna;

torsdag: var med Mikaela då oxå :) Vi pluggade mest, skrev på motivationsuppgiften, sen pratade vi massor! Alltid lika kul. Skolan var väl förresten som vanligt då =)

fredag: stressig dag kan man väl säga!! först skolan, började kvart i 9. sen slutade jag tolv, tåget hem gick klockan ett. När jag kom hem dushade jag, sen blev det att sminka och göra mig iordning massa. Skulle åka till Hallsberg vid tre. När vi skulle åka kom jag på att jag inte hunnit äta ;s haha. Åkte i alla fall till Hallsberg runt tre, Tobbe och jag skulle dansa på marken där :)) Gick jättebra! En grease dans och en valig bugg. kul :) Sen hem en snabbis bara och sen åkte vi, (hela familjen alltså) hem till Tobbe med familj och åt och sånt :) Kulkul :) Kom hem vid 01 någon gång, då blev det att sova eftersom att jag var helt genomförkyld. bilder från dansen kommer imorn!

idag: vaknade av att jag knappt kunde prata, har jätteont i halsen men det går bra. kan iaf prata normalt nu :)) Har inte gjort så mycket på förmiddagen utan mest tagit det lugnt, skrivit lite på en av alla inlämningsuppgifter... Men är typ klar :) Nu ska jag snart börja göra mig iordning och sen vid halv sex hämtar Tobbe (eller ja, tobbe kör ju inte men iaf) mig här så åker vi till Hallsberg för det är någon middag med dansstudion. kulkul :)

massa bilder från buggtävlingen och veckan kommer imorn eftersom jag glömt usbkablen hos pappa. :)
Hörs ikväll, jag tror inte det blir så sent. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0