Tisdag!

Ska rubrikerna alltid bli så tråkiga...?

Började 7.50 med engelska idag. Kollade på 10 orsaker att hata dig (: Sen var det matteprov! Ingen svårt dock. Jobbade tsm med Mikaela eftersom man skulle vara 2 och 2 opch duktiga som vi var fick vi alla rätt :D sen var det arbetslära och sist svenska :) Slutade runt 14.20 och sen tåget hem 14.41 (:

Ändå från när jag kom hem tills för en liten stund sen har jag skrivit på alla jäkla inlämningsuppgifter som ska vara inne i veckan! Är iaf klar nu :) En apu-uppgift och en verksamhets uppgift. Har dock motovationsgrejen kvar, men den ska in på torsdag. Fast jag har bara lite på renskrivningen kvar :))

Nu orkar jag inte sitta vid dator mer. Ska äta nu sen ska jag iväg och dansa om ett tag (: loveit!

Hörs imorn, för det blir nog ingen mer uppdatering ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0