(=

Tyvärr så har bloggen blivit lite "bort glömd" ett tag nu (a) Har nästan inte suttit nått vid datorn. Men iaf. :) Helgen var bra! I fredags tränade jag och Tobias ca 1½ timme och på lördagen var det dags för buggtävling i Köping! :) Gick jättebra (: Fyra! :) På söndagen var jag på endurotävling och kollade på Martin (: Sen var det dans! I måndags var jag bara hemma och tog det lugnt.

Igår var jag först hos tandläkaren, sen i örebro och shoppade en hel del med mamma, sen var jag hos Martin! :) Och efter det var jag och dansade (: En superbra dag! Idag har jag oxå haft en såndär kanon dag (: Slutade 13.20, tog tåg hem, sen gick jag och Mikaela till hennes mamma och fikade och pluggade. Efter det tog vi bussen hem till mig och var där en stund. Sen blev det ut och ta massssa kort. :) Sen hem och spela in fula filmer, hahaha. Herregud!

Pussssssss


Kommentarer
Postat av: mela !

du är bra du, riktigt härliga höst bilder snuttan :) ! för göras om, loveyou<3

2008-10-09 @ 13:07:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0