(:

Orkade inte skriv igår, så de blir nu istället :) Var i örebro och köpte ny kamera :D Brabrabra.
Sitter i datasalen och börjar snart datan. Har precis haft idrott men var inte med för vårat tåg var jätteförsenat. Först var de typ en kvart försenat från laxå och sen stannade det två gånger och stod stilla jättelänge, så vi han aldrig vara med på idrotten för vi hade bara 45min idag. Annars så försov jag mig typ 50 min imorse! Hade ca 25 min på mig innan bussen gick, men jag hann (y) Fast sen fick vi vänta massa på stationen. har bara data och bild idag sen slutar vi :D Skönt!
Nej, nu börjar vi väl snart. Eller egentligen så har vi redan börjat... Men de är ju somvanligt!

Hörs ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

spännande, vad är det för kamera? :)

2008-10-04 @ 12:02:31
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: J u l i a A m a n d a

Åhå. vad kul! :D

2008-10-05 @ 18:15:27
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0