torsdag

Skolan idag igen då. Dagen gick snabbt och det var bara bra.
Först hade vi matte, jobbade bara mednått övningsblad. Sen bild, målade mitt lerhjärta (en skål) som äntligen är klar. Sen vare enegelska. Hade vikare för vikare för vikare men det verkar som att vi ska ha henne nu iaf. Haha. Sen var det lunch och sen utveckling. Läste och disskuterade. Synd att våran disskusions grupp knappt pratar, idag kändes de som att jag sa de mesta, men va gör man inte för betygen? ;) haha. Slutade fem i två, och tog fem över två bussen hem med Mikaela. Den tar en timme ;o Sov näst intill hela vägen och det var mkt skönt (y) Sen byta buss vid högstadiet och sen hem. Bara slappa idag. Skönt, eftersom att jag aldrig hinner med det längre. Imorn blir iaf en bra dag, de vet jag, och jag längtar! kram!

Kommentarer
Postat av: mikaela

inte byta buss pucko :DDDD !

haha (a)

<3333333333

2008-11-13 @ 20:11:09
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0