tjugonionde november tvåtusenåtta

Så var det lördag igen, helgen går så snabbt. Snart är det måndag igen, skola. Men BF1 gör skolan värd att gå i. Speciellt Mikaela, Mela, Mickis, Rosengren. Utan henne vore jag ingenting. Hon gör att jag vill gå upp på morgonen! Skolan vore verkligen tråkig utan henne. En bästa vän. Puss!

Idag blir det kalas för hela slanten igen! Släkten på pappas sida kommer och först ska vi iväg och bowla. Sen hem hit. :) Blir kul! Och idag är jag väldigt pigg förresten, gick och la mig rätt tidigt igår och sov länge imorse. Skönt eftersom jag varit så trött i veckan :) Nej nu ska jag byta om. 

Bilden är från sist när jag sov hos mormor, världens mysigaste sovtröja har jag.

Kommentarer
Postat av: mikaela

nea,neua,linnéa,grisen källgren gör dagarna helt underbara,

man bara längtar!

duärbäst!<3

2008-11-30 @ 16:27:33
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0