tisdag

Började dagen med engelska (: Alltså våran lärare, eller vikare för vikare för vikare, är lite konstigt ;o de håller nog alla med om. När hon läste upp glosorna gick de i 110. Sista glosan han vi inte ens säga för då hade hon redan börjat prata om annat. Sen när jag skulle läsa en mening hann jag bara läsa några ord innan hon avbröt mig; "bra, bra, de räcker så".

Sen vare matte.... matteprov. Jag HATAR matte. Men de gick nog okej :) Jag hoppas iaf de. (: Efter matten var de arbetssätt & lärande, M hade egentligen planerat massa som vi skulle göra men hon var snäll och lät oss kolla på en asbra film ist, eftersom vi haft matteprov. De är ingen faktafilm utan en "riktig" film, men den handlar ändå om de vi jobbar med just nu på den lektionen, ledarskap. Sen var det lunch och sist svenska. Fick sluta typ 25 min tidigare, så vi tog 5 över 2 bussen. :) Åkte till högstadiet men bytte inte buss men stod där och väntade ovanligt länge, så kom hem runt 15.20.

Nu får jag se vad jag ska göra :) Top model är på tv så kollar kanske lite på det, sen blir det dans (:

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0