Sjukling :s

Ingen skola för mig idag eftersom jag helt plötsligt igår blev jättesjuk! Helskumt vare :s Kände vid åtta att jag fick ont i huvudet, sen blev det bara värre och värre! Tillslut låg jag bara på golvt och skakade och huvudet bara sprängdes så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen! Jätteläskigt :s Somnade iaf tillslut, men jag har haft ont i huvudet hela dagen i dag med. Så.. om två timmar har jag typ haft ont i huvudet i ett dygn, 24 h ;s Fast jag har faktiskt vant mig nu ;) haha. Imorn måste jag uaf tydligen till någon läkare eller nått, för de är antagligen migrän. Jippie, då kommer jag alltså få såhär ibland. Kul.. Hoppas nästan att jag kan gå till skolan imorn eftersom man missar så mkt.

Förresten, Mikaela! Krya på dig <3 Fick sms imorse om att hon oxå var sjuk, tydligen asont i magen och förkyld.

Kommentarer
Postat av: mikaela

om det är ngn som ska krya på sig riktigt ordentligt så är det faktiskt du gumman ! <333

du måst ekomma imorn, jag kommer inte klara mig...

iiiloveyou!<3333

2008-11-03 @ 19:44:31
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0