puss!

örebro med Mikaela igår efter skolan. Åt på la baguette, köpte bara ett läpglans och hade supermysigt!
Idag då, fick höra massa tråkiga saker på msn, sen fick jag höra av nästa person att et inte alls var sant. Jag vet inte vad jag ska tro på. Om det är sant, ja, då vet jag inte vad jag gör, fuckyou! Var och åt hos farmor förut, trevligt! Sen blev det att gå och gå med Emmelie. Behövdes! Annars då. Jag ska och dansa om ett tag. Näst sista gången på showen idag, tråkigt! Sen hem och sova. Jag är trött och orkar inte riktigt med allt just nu. Det var ju ganska bra, men sen hör jag de här? Aja, skitsamma. Mer privat än så blir det inte! Vi ses! pusspusspussspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: mikaela

mysmysmysmysmys,

ikonw, and i am right here with you always and forever! <3<3<3

2008-11-25 @ 19:11:13
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0