första advent, sista november

Som jag läntat efter första advent! Jag är en riktig julmänniska, verkligen. Det är så mysigt. Massa tända ljus hemma, adventsstjärnor som lyser fint och ja, mums! Snön fattas ju dock, men den har ju ett tag på sig, om vi ska få någon innan jul :)

Nu är jag hos mammsen! Har varit och dansat idag, gick bra. Bugg idag och vi tränade nog en timme och en kvart. Har upvisning/avslutning på söndag så hade mkt att göra, för mycket, så vi fick lägga in en extra timme i veckan. Man vill ju faktiskt att det ska vara kanon, speciellt när man är på den nivån som våran grupp är... Visst ja! Korten på Tobbe och mig som vi tog hos någon fotograf typ på tävlingen hade kommit till dansstudion idag, dom blev jättebra :D

Sen hem och äta mat, hamburgare som var gottttt och självklart var första ljuset tänt. Sen har jag plattat håret och plockat ögonbrynen, nu ska jag nog snart sova för jag har absolut inget att göra :) natti.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, lägg upp dom korten :) jag vill se! <3

2008-11-30 @ 22:06:19
Postat av: Nea

Amanda: Ja det ska jag göra ((: Kan försöka hinna idag! <3

2008-12-01 @ 12:52:35
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0