Bra helg!

Har inte kunnat skriva på ett tag för helgen vart inte på långa vägar som planerat, men oj så kul jag haft! Verkligen bra att det blev som de blev, för de belv så bra. Mycket bättre äm vad jag haft det annars tror jag, hade nog mest suttit klistrad här. framför datorn och tv;n!

I fredags klippte jag mig klockan 9 och kort blev det, lägger in bild alldeles straxt! Jag blev supernöjd! Trivs så bra i den här längden, lätt skött för mina lockar (jag har dock platt hår på bilden som jag kommer visa) och håret känns jätte fräsch. Ja de blev bra :)) Efter klippningen hämtade mamma mig och vi åkte till asund! Först åkte vi till en sömmerska som ska sy en kort tight väst till mina nya buggtävlingskläder! Kommer bli kanon, skitsnyggt tror jag. (: När vi varit där åkte vi hem till mormor där även kusin och morbror är hemma från umeå! Skulle bara vara där en kort stund och äta lite och typ säga hej. I sista stund, precis när vi skulle åka bestämde jag mig för att stanna över natten! Vi hade de supermysigt och jättekul! Massa skratt blev det hela kvällen och en bit in på natten lång! Med det sällskapet kan man inget annat än att skratta! Så seeeent på kvällen när vi satt vid köksbordet för vi kom på att vi var hungriga satt vi alla fyra och skrattade så vi knappt kunde sitta upp!!

När jag vaknade på lördagsmorgonen hade Petter och Sören redan åkt, ut i skogen för att jaga så då var bara jag och älsklingsmormor hemma :) Blev mycket skratt och prat då med! Ett någongång kom pappa och Joel och hämtade mig och då fikade vi, fast jag åt. Sen direkt hem och så duschade jag snabbt och gjorde mig iordning :) Halv tre skjutsade pappa mig till Emelie och så var vi där ett tag :) Hade superkul som vanligt! Pratade massor, skrattade massor och tog massor av kort! Vid halv sex ungefär kom Jessica och hennes mamma och hämtade oss och sjutsade oss till örebro :) Sen gick vi på bio! High school musical 3! Tyckte alla tre att den var jättebra :) man blir så glad av musikaler, sång och dans! Efter bion hämtade Emelies mamma oss och vi pratade, skrattade och tog kort hela vägen hem till Jessica, jag Emelie och Jessica alltså! Superkul! Sen var Monica snäll och sjutsade hem mig, tack! Här hemma har jag tittat på tv, suttit här och haft de allmänt bra :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0