bowling

ska skynda mig och uppdatera innan de hinner bli lördag, typ haha. :)
åkte hem 13.33 idag eftersom 13.01 tåget var inställt (!!). Skyndade mig hem och fixade lite och sen mötte jag Hanna, Emmelie och Amanda vid bowlingen :) Sen hämtade Mandis pappa oss och vi åkte hem till henne. Pratade lite och så :) Sen iväg till bowlingen igen och bowla :) Superkul! Dock näst sist, men men :)) Sen äta på grindis och träffa lite kul folk och sen hem till amanda igen och kolla film och prata massa :) Sen kom Robert till Amanda vid 22 och sen åkte vi andra hem :) Nu är jag trööööttt och ska sova!

Jag hann! ;) puss

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vad har du hittat på idag då?

2008-11-15 @ 00:06:36
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: mikaela

<333333333

2008-11-17 @ 21:11:07
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0