äntligen fredag!

Fredag idag, ätnligen. Mikaela och her mother hämtade mig uppe vid korset imorse sen åkte vi till stationen, satt lite i varma bilen sen gick vi och tog ut biljett och grejs. Sen var de idrott. Började med någon uppvärming, man skulle kasta bollar på varandra, blev man träffat fick man springa ett varv runt salen. Yes, vad skönt tänkte jag när jag inte blev träffad, men ist fick jag springa två varv när alla andra kollade på. Haha. Sen spelade vi topsboll, haha skitkul! Som bandy fast med mjuka "klubbor" som ser ut som tops. Vissa i bf1är dock lite galna :o

Efter idrotten var det data, hade någon uppgift där vi skulle leta efter nåt på internet, fast vi började med den tp 30 min efte att lektionen börjat hah ;s Sen bild :)) Skikkul (: Så slutade vi kl 12, mamma hämtade mig, stannade på drivein på donkan sen hem (: Håller på och städar lite i mitt rum som var en katastrof. Snart ska jag sticka och sola för imorn är det buggtävling (: Då invigs nya supersnygga kläderna med. Hörs sen. Tagga inför imorn!

Life must go on..


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha varmt & skönti bilen :)

hoppas du inte syftar på mig som galen (a)

hahahah :DD :o

ja life goes on,

<33

2008-11-21 @ 19:37:11
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Släng ut ngn bild från tävlingen sen :)? vill se dom nya kläderna<3

2008-11-22 @ 17:37:38
Postat av: Nea

Amanda: klart jag gör, kommer nog imorn :) <3

2008-11-23 @ 01:16:05
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0