A long time ago

Oj, väldigt dålig uppdatering ;$ men så kan de vara ibland. Mikaela påminde mig dock om att skriva; allt för dig vännen!
Igår var mamma, jag och mormor i Ullared, gekås! :) Så kul & så mysigt! Tack för den dagen! Det kan inte bli mycket bättre, en hel dag shopping med två av mina favoriter! jag hittade en hel det. Orkar inte skriva upp allt, men mkt bra-att-ha saker, hårspray, andra hårgrejer, smink, trosor, bhar, strumpor, träningströjor, ansiktsprodukter, och ja, myyyycket mer, blev de :) Åkte 05.00 och var hemma runt 21.30. Heldag shopping, me like.

Idag var de skola igen då. Massa roliga lekar på kommunikationen! Fun. Fick tillbaka apuarbetet och motivationsuppsatsen, mvg på båda :) wie (: Hade arblä och då pratade vi om hjärnan typ? Idrott, då vare basket, var väl ok. Sen kultur och då började vi med nått slags projekt typ. Faktiskt väldigt kul (: Ska planera en tema vecka för förskolan, i grupp. :) Lite synd om Mikaela bara ;(

Snart ska jag iväg och träna! Kanske hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi , vännen <3

eller hur tycker synd om mig :(

<3

2008-11-12 @ 16:44:35
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0