vilken härlig (mors) dag! :D

Mors dag. Mycket bra dag idag måste jag säga (:  Först så fick mamma sin mors dags present som var ett ljus som luktade jordgubb och på det sod det "You light up my day" och en liten söt rosa ask med spegel innuti och minttabletter! Det inhandlades på Lagerhous när jag var i Sthlm i onsdags. Sen åkte jag, mamma, Märtha och Joel och hämtade mormor sen åkte vi till Kalles trädgård så fick hon välja ut en blomma där som hon fick i mors dags present. Efter det åkte vi till Tutingen (café) där vi bjöd henne på fika (: Så mysigt så! Och väääldigt gott! Sen hem till mormor en stund. Sen var det vidare till pappa, och då åkte vi till farmor. Hon fick trisslotter och blommor :) Hos farmor var oxå mina två fastrar och deras familjer då. :) Där grillade vi och hade de mysigt! Sen har jag bara varit hemma idag. Kollat lite på tv och så, tagit de lugnt. Skulle egentligen va med Ellen imorn men hennes mormor (?) fyller år eller va de va, så vi ska va på onsdag istället, då ska jag även klippa mig. Förslag? :) Tack för idag alla!
/ n ea

image12

image13

image14

image15

image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0