tralallaaaa

Hallooo. Bra men ändå lite konstig dag idag. Vet inte riktgt varför egentligen men men :) Haha både Julia och jag skadade oss på gympan, inte för att mitt va så farkigt, fick en basketboll på munnen så överläppen belv svulle, de gör fortfrande ont, haah. Är handen bättre Julia? Här hemma har jag inte gjort så överdrivet mycket. Sis och jag kollade film och hade mysigt i mitt rum förut :) Sen lagade mamma och jag mat, gjorde pasa med typ räkor och så, mkt mkt gott :D Sen har vi kollat tv och så. Trött de är vad jag är nu, haha. Hörs säkert imorn. Pusspårej


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! Förlåt att jag inte har lagt in designen än! Jag sa göra det så fort jag hinner (till veckan!) Har mkt annat att göra just nu! Kram

2008-05-25 @ 03:03:41
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0