Stockholm!

Jaa, de här blir säkert ett rätt långt inlägg ;) hehe. Bussen till Sthlm tog lååång tid, bussen körde bara på småvägar, men vi hade kul i bussen och Julia och jag åt hela tiden ;) haha. När vi väl var framme hade vi fri tid i ca 2 h, eller de blev nog kortare tid. Anna, Julia och jag åt på mcdonalds, för vi hittade typ inget annat. Sen gick vi och kollade i lite affärer men vi hittade ingenting då ;o Sen vid två samlades vi utanför riksdagen och sen gick vi in i små grupper. Fick gå igenom säkerhetskontroll o grejer innan vi fick gå in. Sen fick vi gå på nån tur därinne och kolla och lyssna när dom pratade, sen fick vi vara med och lyssna på en debatt. Sen va de slut, trodde att vi skulle vara där mycket längre och knappt få någpn fritid efteråt, men så blev de inte. Efter riksdagsbesöket hade vi lite mer äm 2 h att gå på stan. Köpte bara ett linne och sen morsdags present :)) Bussen hem var väääldigt kul iaf! haha :D rolig klass har man iaf. ;) Alla tre bussarna stannade på mcdonalds i Esikstuna så vi kom hem senare än vi egentligen skulle, men de va kul :) Dagen var mycket lyckad och rolig :) Finns väl mer att skriva men jag orkar inte, haha. Lägger kanske in lite bilder sen när Julia skickat, för jag glömde min kamera hemma.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0