Seg dag

Sitter här och gör typ ingeting, väntar på Grey´s anatomy som börjar om 20 min!! Skolan idag var seeeeg. Julia var ledig, hoppas du hade det kul iaf :) Sista gången på profilen, segt där med, men men. När jag kom hem kollade jag på Smekmånaden, ganska gammal, men de var länge sen ja såg den så, den är faktiskt bra :) Sen körde jag Wii, har det där spelet då man står på en platta typ, och tränar. Mycket jobbigare än man tror! Det är lixom som vanli träning, dom visar hur man gör och så. Haha. Imorrn ska jag till tandläkaren med, hatart. Ska dit på bilden med, och inte för att jag tycker bild är så kul, men måste egentligen göra klart lergrejjen till de där arbetet..
Nu tycker jag att det ska bli varmt igen! Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0