Plugggggg

Skön dag idag med, soligt, men inte lika varmt som igår. Var hos mormor idag, åt & sånt där. :) mys. Sen hem till pappa. Gick över till kusin Tina och var där ett tag, hem och äta, se hamnade jag här. Skulle egentligen behöva plugga, har svenska prov på tisdag, men det är ju en dag imorrn med, kan det nog ganska bra. Får se om det blir någon uppdatering imorn, eftersom jag nog måste plugga.

Annars har det väl inte hänt något specielt idag. Pratade med Ellen nyss. Konstigt nog så har vi lika mycket att prata om varje dag, men de är väl bra.. Imorrn blir det plugg, sen tisdag dans, resten av veckan vet jag inte riktigt vad som händer. :)

Skolan blir nog ändå rätt så lugn den här veckan. Har bara svenska provet, sen har vi väl inget mer!? Och nationella proven är klara! Fast vi har ett muntligt kvar i svenska, men de är inte så jobbigt.

Jaja, nu ska jag plugga lite. Ska försöka lägga in någon bild här med (:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0