godnatt!

Kom hem från farmor för ett tag sen (ganska länge sen) och här hemma fastnade jag vid datorn.. Hade egentligen inte tänkt sitta här men jag kom in på någon blogg och satt och läste den och plötsligt hade klockan blivit mer än vad jag trott, haha. Nyss har jag duschat och pratat med bästa Ellen! Och jaaa, imorn ska vi va :D Länge sen! Ska klippa mig oxå, får se hur det blir :) Imorrn har vi idrottsdag. Kanske blir kul, vet inte. De är typ bandy, ridning, volleyboll och massa. Hoppas man hamnar med roliga :) Nu ska jag nog sova, eller iaf gå och göra mig iordning.
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du har haft en bra dag!

2008-05-27 @ 22:26:03
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Amanda

Hoppas att du blev nöjd med designen!! (: Jag kunde inte hålla mig från att byta färg ^^, Tyckte det passade bättre med bilden du skickade och var lite mer somrigt (: Men om du vill så byter jag till den lila (jag har den sparad så det går jättefort att byta!) Kram!

2008-05-30 @ 11:17:12
URL: http://shoulderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0