från idrottsdagen :)

Kunde inte logga in igår, eller jag hade rättare sagt missat mailet om att man skulle logga in på de där andra stället. Så jag berättar lite om idrottsdagen nu som faktiskt blev rätt kul ändå :D Kom i kul lag oxå (: Eller hamnade i alla fall med Emmelie och Cicci! :) Kul! Synd att Julia och Ellen inte kom i samma lag bara. Men men. Först hade vi brännboll, vilket jag är sämst på! Efter det tror jag att vi hade tipspromenad och då gick Emelie, jag och Cicci och det vara bara sportfrågor, haha perfekt för oss, eller inte! Sen var det bandy på gräsplanen, vårat lag delades in i sex små lag så körde vi allsvenskan, hamnade med bla Cicci då. Hah de va kul (: Nästa "gren" var tecknartävling och då skulle man rita något som hade med dagen att göra och det man ritade skulle vara i rörelse, typ ;s haha. Sen var de frisbee ultimate, kul :) sen lunch och efter det Boule och ridning. Det sista vi gjorde var att dansa. Det var riktigt kul, haha. Bra dag iaf, väääääldigt varmt! Men skönt (: Sen klipptre jag mig, toppade bara och efter det var jag med Ellen :D bäst.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0