dans,dans & dans!

Tjollahej!
Igår var jag hos faster i Askersund, kul :)) Pratade med kusin Emelie, som bor på Mallorka, på skype. Ska ladda ner skype så jag kan prata med henne oftare (: Idag har jag varit iväg och tränat, danska Per Hammarlund tränade oss, mkt kul :D Har nästan precis kommit hem och just nu är jag patient, haha. Syster har fått en doktorsväska så hon ger mig sprutor och plåster och grejer. Haha, sött. Nu ska jag duscha, sen blire bara att ta de lugnt med mamms och syster. Hörs kanske senare! Kramss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mkt att du gillade min bloggdesing .Nej jag har inte gjort den själv, har fått hjälp av en som heter Ida . Länk till henne finns på min blogg . Kram

2008-05-18 @ 20:15:11
URL: http://lellbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0