Väl planerad vecka.. :D

Var och badade idag med (: Solade mest men badade med :) Blåste rätt mycket så de var lite irriterande, men men. Har inte så mycket att skriva om idag, men det har varit en bra dag (: Ska kanske lägga in lite bilder från veckan nu eftersom jag är hos pappa där kamera-sladden precis som jag trodde var. Senare ska jag gå till Emmelie och gratta henne eftersom jag inte hunnit med det än :)) Den här veckan kommer bli både bra och väldigt rolig! Det känner jag på mig (: Det är bara massa kul grejer som händer nu, det är faktiskt nästan bara grejer med skolan, men bra blir de!


♥  Måndag: Julia idag, antar att det blir mycket prat om de kommande dagarna.
♥  Tisdag: en heldag med klassen i skagern.
♥  Onsdag: avslutning på ramundervallen med brännboll mot lärarna mm. På kvällen: niornas avslutningsfest!!             
♥  Torsdag: SKOLAVSLUTNING!! Så himla skönt och kul! Dock något sorglig :(( Kommer sakna många..
♥  Fredag: Sista natten mé gänget i Skara!!
  Lördag: Soooova, eftersom vi kommer hem sent från Skara :)))
♥  Söndag: enda dagen den här veckan då jag inte har något planerat, än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0